Det tidligere og indeværende samarbejde
Som produktionsselskab med base i Odense og i København har Goodwill samarbejder over hele landet. Eksempelvis har vi tidligere produceret en videokampagne for det ganske københavnske skjortebrand Barons, der vendte og drejede sig om konceptet ”Effortless”, som I kan opleve her, her, og her.
I denne omgang producerede vi en omgang reklamefilm, der tog sit udgangspunkt i ordet: TIMELESS.
Vi skulle formidle symbolet på tidsløshed: Den perfekte hvide skorte. I visualiseringen af tidsløshed gik vi mere abstrakt til værks, hvilket kommer til udtryk i setting og valg af fiktion.
Historisk klassisk med quirky kant
Lokationerne er fiktive – en ikke eksisterende treenighed af testfaciliteter. Karakteren er ligeledes fiktiv og ikke den typiske Barons type, som vi mødte i ”Effortless”. I spændet mellem classy og quirky researcher vores hovedperson tidsløsheden i tøj. Gennem fysiske ure undersøger hovedpersonen den rene kendsgerning af tidens natur. Han kaster et historisk blik på tid, der tikker, og uendelig uforanderlighed. Og slutteligt så går det boom. Det eneste, der er standhaftigt nok til at overleve eksplosionerne, er symbolet på tidsløshed: Den hvide skjorte. Evigt pletfri, evindelig perfekt.
Peter Bjerre Salling
Peter Bjerre Salling
Jonathan Messerschmidt
Anja Schmidt Jensen
Asbjørn Kiel
Phillip Alexander Andersen
Peter Bjerre Salling
Alexander Moreno
Asbjørn Kiel
Danish Special Effects Service