Goodwill er et filmproduktionsselskab med adresse i Odense og København. Som produktionsselskab er vores fornemmeste opgave at oversætte jeres filmbehov til de fineste filmfortællinger, der opfylder det hele og mere til. Vi er et fleksibelt produktionsselskab, der ikke kun producerer film i København, men vi nupper gerne Odense, Aarhus og faktisk hele resten af Danmark med. Og optagelser rundt omkring i verden er naturligvis heller ikke noget problem.
Tag eventuelt kontakt til os her og tag allerførste skridt mod jeres næste filmfortællinger.
Eller! Læs lidt mere om os, hvad vi vil, hvem vi er lige lynenes kort nedenfor, mens I parallelt også kan nyde (noget af) vores arbejde for det Københavnske tøjmærke Barons. En kampagne om tidsløshed. Og den perfekte hvide skjorte, bevares.
For Goodwill er kernen i al vores filmproduktion det menneskelige. Vi vil rigtig gerne tæt på og formidle det, som er allermest ægte. For det er faktisk som oftest det, der virker. Ligegyldigt om man bor i Kødbyen i København eller i Thyborøn.
Og så er vores filmproduktionsselskabsgrundværdier også bygget op omkring kvalitet. Vi ved, at tindrende-helt-nede-i-maven-lykkesmil aldrig nogensinde må tabes på gulvet, hvorfor vi prioriterer teknisk kvalitet hele vejen igennem produktionsfaser og i vores eget udstyr.
Det er nemlig kvalitet at være menneskelig. Synes vi.
Goodwill har et hold dedikerede, dygtige og knaldhamrende kreative filmskabere - som alle sammen er fastansatte. Vi kender hinanden ægte arbejdsgodt og har derfor som produktionsselskab den særlige evne at kunne sammensætte gennemtestede holdfunktioner, hvor både klipper, instruktør og fotograf matcher jeres brief lige så godt som Aputure 600D matcher solnedgangslys, hvis man lige er hurtig på fingrene og smider lidt orange gel henover.
Vores filmskabere er vidunderlige, underlige og glæder sig helt vildt meget til at hilse på jer.
Hos Goodwill ved vi, at et projekt først og fremmeste siger ægte BANG, (naturligvis som i reklamefilmen for Barons lige ved siden af indeværende tekst) når vi samarbejder.
Goodwill er naturligt den kreative chef på tingene qua vores kvalifikationer, men vi har aldrig oplevet andet end, at vores kunder sidder inde med så meget ekspertviden, der kun gør det endelig produkt bedre. Vi spiller hinanden gode. Faktisk.
Det er også meget vigtigt for at inddrage vores kunder i selve processen - og at vi altid starter med en snak, en dialog, hvor vi behovsafstemmer og lærer hinanden en lille bitte smule bedre at kende, så vi kan finde jeres kernefortælling.