Et aktivt valg
Det danske magasin SØNDAG ønskede to tv-reklamer, der kunne tale til deres målgruppe: aktive kvinder midt i livet, der nyder det som bare pokker. Så: én dag, to virkelig søde og friske medarbejdere. Én af dem i hopla langs Fyns (måske) smukkeste strand og en anden med dybe indåndinger i hop frabadebroen. Aktive kvinder, aktive liv, en aktivt god kampagne.
Det der aktivt ekstra
For at ramme målgruppen ægte rent, så var de medvirkende også kvinder i midten af livet – og speakerne lige så. Vores seje medvirkende virker både enormt relaterbare, men også enormt inspirerende over for alle dem, der af uransagelige årsager mener, at livet slutter i 50’erne. Og så det ekstra, for filmene måtte også gerne lige være lidt ekstra smukke.
Ekstra udstyr for ekstra godt
Det var den der slags dag, hvor vi stadig ventede intenst og C-vitamins-udmagret på forårets førstevarme solstråler. Den slags dag, hvor de ikke varmede, solstrålerne, men de var der og lovede, at nu sker det snart. Foråret. Og de lyste hele udstyrsparken op og resten af vores vidunderlige, vidunderlige hold, der skulle sørge for at hæve et par reklamefilm til noget, der sagtens kunne bo på et biograflærred. Vidunderlig videoproduktionsdag og tusind tak til Aller og magasinet SØNDAG.
Aller Media
Anja Schmidt Jensen
Peter Bjerre Salling
Marie Beltman Matzen
Asbjørn Kiel
Phillip Alexander Andersen
Kristoffer Bak Nielsen
Pernille Kjærgaard Kjær
Jonas Legarth
Peter Bjerre Salling
Asbjørn Kiel
Katarina Blazic